Jump to content

Wykryto AdBlocka!
Prosimy o dodanie naszej strony do wyjątków Twojego programu blokującego reklamy.

Bannery na stronie nie są inwazyjne, a ich wyświetlanie pomaga nam utrzymać serwery.

Dziękujemy!

Koniec ze spadkami FPS? - RAGE Multiplayer


Proklin
 Share

Recommended Posts

  • Developer/owner

[align=center]duze.png[/align]

 

Witajcie

 

Jak już pewnie się zorientowaliście od jakiegoś czasu na serwerze nie pojawiły się żadne większe aktualizacje i w tym temacie chcielibyśmy Wam wyjaśnić co jest tego powodem a także zapowiedzieć duże zmiany, które odczuje każdy z graczy.

 

Na pewno dobrze znacie problem spadków FPS naszego serwera czy błędów w synchronizacji innych graczy. 

Po próbach optymalizacji kodu by zniwelować te zjawiska doszliśmy do wniosku, że nie osiągniemy oczekiwanego efektu na tej platformie i musimy podejść do tego inaczej.

Zapadła więc decyzja o zmianie platformy na której uruchomiony jest serwer a wybór padł na RAGE.MP.

 

[align=center]ragelogo.png[/align]

 

Od razu siedliśmy do pracy i od jakiegoś czasu całe swoje wysiłki skupiamy na przenoszeniu wszystkich skryptów na nową platformę. 

Automatycznie pisanie nowych aktualizacji na serwer GTMP przestało mieć sens, gdyż nie opłaca się robić czegoś, co chwilę później będzie trzeba pisać na nowo i tracić na to 2x więcej czasu.

 

Postanowiliśmy także, że oficjalnie poinformujemy Was o zmianach jak już będziemy mogli pokazać postępy naszych prac i oto nadchodzi ten czas :)

 

 

Poniżej przedstawimy główne zmiany, które pozwala wprowadzić migracja na RAGE:

-brak spadków FPS - ilość klatek na sekundę jest porównywalna do tej z gry w trybie Single Player

-poprawa synchronizacji - nowa platforma bardziej skupia się na synchronizacji co widać na pierwszy rzut oka, koniec z teleportującymi się chaotycznie graczami!

-rozbudowa systemu synchronizacji pojazdów - od teraz pojazdy mogą się np. wgniatać i to też będzie synchronizowane nawet po wyjęciu pojazdu z parkingu miejskiego! Mechanik w końcu przestanie się nudzić ;)

-nowe GUI - zupełnie nowe, przyjemniejsze i czytelniejsze GUI

-nowy kreator postaci - edytor postaci pozwala na dużo większą precyzję przy kreowaniu swojej postaci

-nowy chat - chat poza zmianami wizualnymi będzie podzielony na zakładki, co pozwoli oddzielić aktualnie interesujące nas wiadomości od pozostałych

-usprawnienie liczenia dystansu - dystans liczony wg. faktycznej trasy przejazdu a nie linii prostej

-ghost mode - możliwość wyłączenia kolizji niektórym pojazdom - pozwoli to np. ułatwić zdawanie egzaminów na prawo jazdy czy wyłączyć limit graczy jednocześnie pracujących na małym obszarze (Oranie pola).

-nowy panel pojazdu - rezygnujemy z klawiatury numerycznej, która przeszkadza np. podczas lotu samolotem czy jazdy motocyklem na rzecz sprawdzonej metody SHIFT + mysz/strzałki a także dodajemy ładny licznik o który często prosiliście

-wszystkie skrypty są przepisywane od zera a niektóre z rozwiązań zostały zaprojektowane na nowo by podnieść ich optymalność

-a także wiele innych mniejszych i większych usprawnień o których dowiecie się w najbliższym czasie.

 

Oczywiście cały postęp zdobyty na aktualnej wersji zostanie przeniesiony na nowy serwer! Nic nie tracicie :)

 

Już wkrótce pierwszy Devlog z postępów prac, w którym zdradzimy więcej szczegółów i pokażemy nowe rozwiązania w praktyce!

 

Poniżej mała zapowiedź w formie graficznej wraz z testem Waszej spostrzegawczości.

Jakie zmiany widzicie na poniższym screenie względem aktualnej wersji serwera?

 

atoto.jpg

 

 

 

Czekasz na nową wersję? A może jesteś przeciwny? Podziel się swoją opinią w komentarzu :)

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Głównie to nowe GUI. Duże uszkodzenia pojazdu. Ciekawy chat. Znaczek od pizzaboya. Ranga nad głowa i pokazanie czy ktoś pisze

Link to comment
Share on other sites

Świetnie ::D Jeżeli desynchro  rzeczywiście  zniknie to w końcu Policja będzie mogła działać na serverze. Nowe Gui rzeczywiście wydaje się na pierwszy rzut oka dużo bardziej estetyczne,  bardziej profesjonalne. Cieszy mnie też że  trasy będą liczone przez dystans, to naprawdę poprawi satysfakcje z przejechanegego dystansu a gracz  nie będzie miał poczucia bycia oszukanym na niektórych odcinkach. Jeżeli FPS rzeczywiście będzie podobnie jak na singlu to bajka, bo mam tam stałe, piękne 60 ^^ pozdro

Link to comment
Share on other sites

No według mnie ładnie zrobiony czat i marker od pizzaboy :D No i to menu pod shift+scroll wygląda kozacko :P

 

Obecnie menu działa pod Shift + strzałki lub Shift + LPM/PPM, ponieważ ze scroll'em były pewne problemy.

Link to comment
Share on other sites

Więc kiedy można się spodziewać wprowadzenia tego?

 

Nie podajemy terminu przejścia na Rage, ponieważ jest to ciężkie do oszacowania. Praktycznie musimy przepisać cały serwer od nowa w innym języku programowania.

Link to comment
Share on other sites

I oto kolejny dowód, że serwer ma przyszłość i to bardzo dużą. Podziw dla wszystkich osób pracujących nad tym projektem.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Ja również trzymam kciuki. Na obecnej platformie nie mogę grać. Testowałem RAGE na innych serwerach i jest dużo lepiej.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • RacheT locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...