Developer/owner proklin Posted January 24, 2021 Developer/owner Posted January 24, 2021 Witajcie! Pewnie wszyscy znacie problem z dostępnością mechaników na serwerze, w dniu dzisiejszym robimy pierwszy krok w kierunku poprawy sytuacji. System warsztatów został przebudowany, wszystkie zmiany opiszemy poniżej: koniec z dużymi doliczkami Z systemu zniknęła opcja wpisania dowolnej ceny za naprawę, od teraz koszt naprawy to zawsze dokładna wartość części bez zniżek, a mechanik zarabia z rabatów, które posiada. rabaty na części - zarobek mechanika Wraz z poziomem umiejętności mechanika rośnie zniżka na części, a tym samym kwota, jaką zyskamy za naprawę. Mechanik na poziomie 1 posiada 30% zniżki, zdobywając kolejne poziomy otrzymuje 5% więcej zniżki. Maksymalna wysokość rabatu to 50%. Dodatkowo kwota rabatu może wynieść maksymalnie 50$.Przykładowo: na poziomie 3 mamy 40% rabatu, za część kosztującą 100$ zapłacimy 60$, co daje 40$ zarobku, jednak jeśli część kosztuje 200$, koszt zakupu wyniesie 150$, ponieważ maksymalna kwota zniżki to 50$. stała wypłata za aktywność na stanowisku Gdy pracujemy w warsztacie, co 10 minut możemy odebrać wypłatę 100$ za naszą obecność w pracy. Gdy to zrobimy, musimy wrócić do naszego stanowiska, dzięki czemu licznik aktywności zostanie znów uruchomiony. Informacje o statusie wypłaty widzimy pod naszym awatarem. Znajdziemy tam czas pozostały do wypłaty itp. przedłużanie etatu Jednym z powodów braku dostępnych etatów w urzędzie był fakt utrzymywania pracy przez chwilowe zatrudnienie, bez faktycznej pracy. Dlatego od dziś przedłużenie etatu następuje dopiero przy odbiorze wypłaty za aktywność. Oznacza to konieczność spędzenia minimum 10 minut dziennie w warsztacie. Mamy nadzieję, że takie zmiany skutecznie poprawią opisany wyżej problem. Jeśli system się przyjmie, prawdopodobnie podobne rozwiązanie zastosujemy także w warsztacie tuningowym. Jak zawsze zachęcamy do komentowania i dzielenia się swoimi opiniami na temat zmian. Do zobaczenia w warsztacie 13 3 1 27
Bartoszz Posted January 24, 2021 Posted January 24, 2021 Przydałoby się jakiś system automatycznego naprawiania gdy nie ma mechanika 1 9
rimean Posted January 24, 2021 Posted January 24, 2021 Wreszcie mechanik coś zarobi na droższych autach i skończy się płakanie kierowców o to, że za duża doliczka. Zmiana na plus
styslian Posted January 24, 2021 Posted January 24, 2021 To samo powinno być na tunerze ale juz dawno temu.
Hewret Posted January 24, 2021 Posted January 24, 2021 4 godziny temu, Proklin napisał: Jednym z powodów braku dostępnych etatów w urzędzie był fakt utrzymywania pracy przez chwilowe zatrudnienie, bez faktycznej pracy. Dlatego od dziś przedłużenie etatu następuje dopiero przy odbiorze wypłaty za aktywność. Oznacza to konieczność spędzenia minimum 10 minut dziennie w warsztacie. Widzę, że nie do końca to przemyślałeś @Proklin. Stanowiska są wolne tylko 2 na 30/40 etatów. Oznacza to, że tylko mniejsza część osób będzie się utrzymywać na etacie mechanika. Chyba, że taki był zamiar, aby zwiększyć rotację ludzi i dać szansę innym. Z jednej strony to plus, bo może się komuś trafić wolny etat. Z drugiej strony to nieuczciwe wobec osób, które sumiennie wykonują tę pracę.
Developer/owner proklin Posted January 24, 2021 Author Developer/owner Posted January 24, 2021 2 godziny temu, Hewret napisał: Widzę, że nie do końca to przemyślałeś @Proklin. Stanowiska są wolne tylko 2 na 30/40 etatów. Oznacza to, że tylko mniejsza część osób będzie się utrzymywać na etacie mechanika. Chyba, że taki był zamiar, aby zwiększyć rotację ludzi i dać szansę innym. Z jednej strony to plus, bo może się komuś trafić wolny etat. Z drugiej strony to nieuczciwe wobec osób, które sumiennie wykonują tę pracę. Jak ktoś sumiennie wykonuje pracę to nie ma problemu z odbiciem 10 minut 1
Damian24 Posted January 24, 2021 Posted January 24, 2021 A tak zapytam czy tuner jest lub będzie tak samo traktowany jak mechanik było by dobrze jak by był traktowany bo tunera to raz na ruski rok można zdobyć ? 4 1
Seba983 Posted January 25, 2021 Posted January 25, 2021 @Damian24 16 godzin temu, Proklin napisał: Jeśli system się przyjmie, prawdopodobnie podobne rozwiązanie zastosujemy także w warsztacie tuningowym.
Brafvianz Posted January 25, 2021 Posted January 25, 2021 (edited) Wszystko git ale nie wiem czy 100$ to dobra wypłata, oczywiście trzeba będzie popracować żeby się przekonać. Dodam jeszcze, że na Tunerze to spoko opcja, bo jak przypomnę sobie pewnego Tunera sprzed roku i jego doliczanie po 5/6k od części to aż mnie mdli. Edited January 25, 2021 by Brafvianz
Majkelrwd Posted January 25, 2021 Posted January 25, 2021 W dniu 24.01.2021 o 16:21, Bartoszz napisał: Przydałoby się jakiś system automatycznego naprawiania gdy nie ma mechanika To sensu nie ma bo wtedy kazdy by sobie naprawial i praca mechanika by nie istniala 1
Bartoszz Posted January 25, 2021 Posted January 25, 2021 Godzinę temu, Majkelrwd napisał: To sensu nie ma bo wtedy kazdy by sobie naprawial i praca mechanika by nie istniala Bardziej mi chodziło o coś takiego, że gdy nie ma żadnego mechanika np. na Mirror to stanowiska zamieniają się w automatyczne, lecz gdy na służbę wejdzie jakiś mechanik to momentalnie stanowiska wracają do normalności. Teraz gdy mechanik nie daje doli, a zarabia z % naprawy takie coś ma sens bo ludzie nie czekaliby aż mechanik zejdzie, żeby zapłacić w automatycznym bez doli. 2
XeoNer Posted January 25, 2021 Posted January 25, 2021 (edited) bardzo dobrze, czekam na tunera, co niektórzy doliczają kilka tysięcy przy montażu. Edited January 25, 2021 by XeoNer 1
Ramzej Posted January 26, 2021 Posted January 26, 2021 Wczoraj stałem na Rock 10 minut, poszedłem zakończyć pracę, wracam za jakiś stanąć na stanowisku - nie jestem zatrudniony ;< Nie wiem co się stało, ale podsumowując aktualizacja dobra. 1
Recommended Posts