Jump to content

Wykryto AdBlocka!
Prosimy o dodanie naszej strony do wyjątków Twojego programu blokującego reklamy.

Bannery na stronie nie są inwazyjne, a ich wyświetlanie pomaga nam utrzymać serwery.

Dziękujemy!

Nowy stary mechanik, czyli rework systemu warsztatów


Proklin
 Share

Recommended Posts

  • Developer/owner

header.png

Witajcie!

 

Pewnie wszyscy znacie problem z dostępnością mechaników na serwerze, w dniu dzisiejszym robimy pierwszy krok w kierunku poprawy sytuacji.

 

System warsztatów został przebudowany, wszystkie zmiany opiszemy poniżej:

  • koniec z dużymi doliczkami
    Z systemu zniknęła opcja wpisania dowolnej ceny za naprawę, od teraz koszt naprawy to zawsze dokładna wartość części bez zniżek, a mechanik zarabia z rabatów, które posiada.
  • rabaty na części - zarobek mechanika
    Wraz z poziomem umiejętności mechanika rośnie zniżka na części, a tym samym kwota, jaką zyskamy za naprawę. Mechanik na poziomie 1 posiada 30% zniżki, zdobywając kolejne poziomy otrzymuje 5% więcej zniżki. Maksymalna wysokość rabatu to 50%. Dodatkowo kwota rabatu może wynieść maksymalnie 50$.
    Przykładowo: na poziomie 3 mamy 40% rabatu, za część kosztującą 100$ zapłacimy 60$, co daje 40$ zarobku, jednak jeśli część kosztuje 200$, koszt zakupu wyniesie 150$, ponieważ maksymalna kwota zniżki to 50$.
  • stała wypłata za aktywność na stanowisku
    Gdy pracujemy w warsztacie, co 10 minut możemy odebrać wypłatę 100$ za naszą obecność w pracy. Gdy to zrobimy, musimy wrócić do naszego stanowiska, dzięki czemu licznik aktywności zostanie znów uruchomiony. Informacje o statusie wypłaty widzimy pod naszym awatarem. Znajdziemy tam czas pozostały do wypłaty itp.
  • przedłużanie etatu
    Jednym z powodów braku dostępnych etatów w urzędzie był fakt utrzymywania pracy przez chwilowe zatrudnienie, bez faktycznej pracy. Dlatego od dziś przedłużenie etatu następuje dopiero przy odbiorze wypłaty za aktywność. Oznacza to konieczność spędzenia minimum 10 minut dziennie w warsztacie.

 

rabaty.png

 

Mamy nadzieję, że takie zmiany skutecznie poprawią opisany wyżej problem.

Jeśli system się przyjmie, prawdopodobnie podobne rozwiązanie zastosujemy także w warsztacie tuningowym.

 

Jak zawsze zachęcamy do komentowania i dzielenia się swoimi opiniami na temat zmian.

 

Do zobaczenia w warsztacie :)

  • Like 13
  • Thanks 3
  • Haha 1
  • I am for 27
Link to comment
Share on other sites

4 godziny temu, Proklin napisał:

Jednym z powodów braku dostępnych etatów w urzędzie był fakt utrzymywania pracy przez chwilowe zatrudnienie, bez faktycznej pracy. Dlatego od dziś przedłużenie etatu następuje dopiero przy odbiorze wypłaty za aktywność. Oznacza to konieczność spędzenia minimum 10 minut dziennie w warsztacie.

Widzę, że nie do końca to przemyślałeś @Proklin.

Stanowiska są wolne tylko 2 na 30/40 etatów. Oznacza to, że tylko mniejsza część osób będzie się utrzymywać na etacie mechanika. 

Chyba, że taki był zamiar, aby zwiększyć rotację ludzi i dać szansę innym. Z jednej strony to plus, bo może się komuś trafić wolny etat. Z drugiej strony to nieuczciwe wobec osób, które sumiennie wykonują tę pracę. 

Link to comment
Share on other sites

  • Developer/owner
2 godziny temu, Hewret napisał:

Widzę, że nie do końca to przemyślałeś @Proklin.

Stanowiska są wolne tylko 2 na 30/40 etatów. Oznacza to, że tylko mniejsza część osób będzie się utrzymywać na etacie mechanika. 

Chyba, że taki był zamiar, aby zwiększyć rotację ludzi i dać szansę innym. Z jednej strony to plus, bo może się komuś trafić wolny etat. Z drugiej strony to nieuczciwe wobec osób, które sumiennie wykonują tę pracę. 

Jak ktoś sumiennie wykonuje pracę to nie ma problemu z odbiciem 10 minut :D

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

A tak zapytam czy tuner jest lub będzie tak samo traktowany jak mechanik było by dobrze jak by był traktowany bo tunera to raz na ruski rok można zdobyć ?

  • I am for 4
  • I am against 1
Link to comment
Share on other sites

Wszystko git ale nie wiem czy 100$ to dobra wypłata, oczywiście trzeba będzie popracować żeby się przekonać.

Dodam jeszcze, że na Tunerze to spoko opcja, bo jak przypomnę sobie pewnego Tunera sprzed roku i jego doliczanie po 5/6k od części to aż mnie mdli.

Edited by Brafvianz
Link to comment
Share on other sites

W dniu 24.01.2021 o 16:21, Bartoszz napisał:

Przydałoby się jakiś system automatycznego naprawiania gdy nie ma mechanika

To sensu nie ma bo wtedy kazdy by sobie naprawial i praca mechanika by nie istniala

  • I am for 1
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, Majkelrwd napisał:

To sensu nie ma bo wtedy kazdy by sobie naprawial i praca mechanika by nie istniala

Bardziej mi chodziło o coś takiego, że gdy  nie ma żadnego mechanika np. na Mirror to stanowiska zamieniają się w automatyczne, lecz gdy na służbę wejdzie jakiś mechanik to momentalnie stanowiska wracają do normalności.

Teraz gdy mechanik nie daje doli, a zarabia z % naprawy takie coś ma sens bo ludzie nie czekaliby aż mechanik zejdzie, żeby zapłacić w automatycznym bez doli.

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Wczoraj stałem na Rock 10 minut, poszedłem zakończyć pracę, wracam za jakiś stanąć na stanowisku - nie jestem zatrudniony ;< Nie wiem co się stało, ale podsumowując aktualizacja dobra. 

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

  • RacheT locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...