Jump to content

Wykryto AdBlocka!
Prosimy o dodanie naszej strony do wyjątków Twojego programu blokującego reklamy.

Bannery na stronie nie są inwazyjne, a ich wyświetlanie pomaga nam utrzymać serwery.

Dziękujemy!

Proklin

Administrator
  • Content Count

    816
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    134

Proklin last won the day on July 30

Proklin had the most liked content!

Community Reputation

561 Excellent

About Proklin

  • Rank
    Trevor Philips

Recent Profile Visitors

11039 profile views
  1. Changelog 20-08-2019 dodano system licytacji do auto importu poprawiono wyświetlanie ikonek rang donatora i ekipy
  2. Witajcie! W dzisiejszej aktualizacji zobaczycie między innymi nowy system pozwalający uruchomić własne premie do zarobków, regenerować życie, a także zupełnie nowe elementy w interfejsie serwera. Zapraszamy do lektury! Sklepy spożywcze Na mapie pojawiły się sklepy spożywcze, w których możemy kupić przedstawione poniżej przedmioty. Każdy z przedmiotów ma swoją cenę, która może być różna w zależności od sklepu. Nowe przedmioty Jedzenie (aktualnie: jabłka i banany) - za pomocą jedzenia możemy odnowić swoje punkty życia, każdy z przedmiotów ma inną siłę i warto posiadać pożywienie różnego typu aby nie marnować punktów. Alkohol (aktualnie: Piwo Pißwasser) - lubisz się zrelaksować po ciężkiej pracy? Piwo się do tego idealnie nadaje Alkohol wpływa zarówno na efekty wizualne jak i samą rozgrywkę w różny sposób w zależności od spożycia. PS. Gdy pijemy nie prowadzimy pojazdów! Energydrink (aktualnie: Sprunk) - dzięki temu przedmiotowi możemy zdobyć premie do zarobków a także zdobywanego doświadczenia. Każda wypita puszka to szansa na losowy boost na określony czas. Gdy wypijemy kilka sztuk otrzymane bonusy mogą się na siebie nakładać zwiększając czas obowiązywania danej premii lub uruchamiać jako dodatkowy bonus co powoduje podniesienie wysokości aktualnie obowiązującej premii. Narkotyki - to nie pomyłka, na serwerze zostają wprowadzone narkotyki, których działanie i dostępną pulę musicie odkryć sami Aktualnie będą one dostępne wyłącznie w walizkach pozostawionych przez administrację. Zmiany w interfejsie serwera Aby poprawić czytelność nicków graczy nad nickami wprowadziliśmy zestawy ikon informujące o różnych stanach gracza. Przykładowo zamiast napisu “voice on” nad naszym nickiem wyświetla się ikonka głośnika , a gdy mówimy zmienia się jej kolor . Widoczna na screenach czerwona gwiazdka oznacza administratora, w przypadku moderatorów/supportów będzie zielona. Spis przykładowych ikon: administrator voice czat - włączony voice czat - mówienie voice czat - mute otwarty czat (gracz pisze) mute gracz pod wpływem alkoholu aktywny energy drink i boosty funkcjonariusz LSPD na służbie dodatkowo wśród tych ikon mogą pojawić się inne informujące np. o wpływie narkotyków itp. Podział giełd Ostatnią zmianą z dzisiejszej aktualizacji jest podział giełd na dwa przedziały cenowe. Od teraz na giełdzie w La Puerta wystawiamy wyłącznie pojazdy z cenami do 50 000$, zaś druga w Pacific Bluffs przeznaczona jest dla droższych pojazdów. Pozostałe zmiany poprawiono wyświetlanie budynku kasyna naprawiono błąd uniemożliwiający wyłączenie kolorowych świateł rozbudowano system walizek zablokowano konsolę kodów pojawiającą się po ostatniej aktualizacji GTA wprowadzono korektę zarobków w pracy dostawcy owoców Jak zwykle zachęcamy do dzielenia się swoimi opiniami na temat najnowszych zmian i zapraszamy do testowania!
  3. dlaczego nie dziala mi rage po update gta???

     

    1. Show previous comments  5 more
    2. Proklin

      Proklin

      niestety jak nie zadziała rozwiązanie z paska to trzeba czekać aż rage coś zrobi, ewentualnie używać bety (na discordzie rage jest info jak to zrobić) ale gracze mocno narzekają na działanie tej wersji

    3. Mikymauser

      Mikymauser

      Zadanie dzienne zostanie wstrzymane na okres naprawy tego błędu przez rage? 

    4. MrDress2

      MrDress2

      proklin ja tam nie mam problemów z tą betą mam freezy gry ale to mam zawsze tak takze mi tam to jest bez roznicy :D

       

  4. Changelog 22-07-2019 poprawiono błąd pozwalający na ucieczkę z więzienia poprawiono usuwanie pojazdów z organizacji po ich sprzedaży poprawiono oddawanie skrzynek w pracy dostawcy owoców dodano pojazdy publiczne przy sadach drzwi wszystkich sklepów, z których korzysta praca dostawcy owoców zostały otwarte poprawiono system premii za poziom umiejętności w pracy dostawcy owoców poprawiono naliczanie wynagrodzenia prac społecznych w zawodzie dostawcy owoców poprawiono zakładanie białych świateł w pojazdach
  5. Changelog 21-01-2019 dodano pracę dostawcy owoców wprowadzono poprawki optymalizacyjne (FLber, synchronizacja obiektów, pojazdów i blipów) usunięto wyświetlanie nieruchomości "w remoncie"
  6. Changelog 19-07-2019 dodano 56 nowych nieruchomości do wynajęcia dodano 60 nowych lokalizacji nieruchomości (do wynajęcia, a także do prac flber/kurier) naprawiono montaż fabrycznych świateł w pojazdach pojazdy sprzedane automatycznie wypisują się z organizacji poprawiono bład pozwalający zatankować pojazd ponad limit baku poprawiono wyświetlanie tuningu pojazdów (felgi malowane na czarno) poprawiono problem przez który niektóre pojazdy w komisach zapadały się pod ziemię poprawiono system ukrywania HUDu klawiszem F7 vice lider organizacji nie może już modyfikować rangi lidera nieruchomości organizacji po wygaśnięciu znikają z listy spawnów dodano komunikat informujący o nie połączonym koncie forum/serwer ekipa zyskała możliwość stawiania pojazdów na kołach dodano popup informacyjny po zalogowaniu
  7. Changelog 07-06-2019 wprowadzono nową rotację pojazdów Changelog 09-06-2019 Zmieniona rotacja w lakierniach Poprawiono sposób wyświetlania kolorów metalicznych Zmieniona rotacja felg w warsztacie tuningowym (motocykle i auta) Changelog 27-06-2019 dodano organizacje dodano kafejkę internetową poprawiono system nieruchomości usunięto hotroady ze sprowadzania i holowników dodano obiekty blokujące niektóre skróty Changelog 30-06-2019 poprawki w systemie organizacji poprawki w systemie komisów i salonów
  8. wpłaciełem 25zł

    1. Proklin

      Proklin

      zobacz prywatną wiadomość :)

  9. Zwycięzcą konkursu okazał się @DDdudekPL. Zapis z losowania możecie zobaczyć tutaj: Gratulujemy!
  10. 20 poziom jest wymagany żeby założyć organizację, przy dołączaniu jedynym limitem jest ten, narzucony przez liderów. Więc zawsze możecie dołączyć do kogoś
  11. Witajcie, z przyjemnością chcemy przedstawić Wam nową opcję dostępną na serwerze. Chodzi oczywiście o możliwość tworzenia organizacji Organizacje pozwalają jednoczyć się w grupy, udostępniać sobie wzajemnie pojazdy i nieruchomości. Aby założyć organizację trzeba mieć minimum 20 poziom postaci i 50.000$ na koncie. Każda organizacja ma swój poziom, jedynym sposobem, aby poziom doświadczenia organizacji się powiększył są dotacje doświadczenia od jej członków. Za każdy zdobyty poziom organizacja dostaje 4 punkty rozwoju, dzięki którym lider może zwiększyć obowiązujące limity. Dzięki takiemu rozwiązaniu mamy szansę na większe zjednoczenie się jej członków, każdy gracz musi dać coś od siebie, aby organizacja miała szansę się rozwijać. Komputer Aby zarządzać organizacją musimy skorzystać z nowej mechaniki serwera, jaką jest komputer. Znajdziemy go w kafejce internetowej, gdzie musimy zapłacić za każde uruchomienie (czas korzystania jest nielimitowany), w przyszłości komputery będą także w każdym domu, a lokator będzie mógł z nich korzystać bez żadnych opłat. Na pulpicie komputera znajdziemy ikony za pomocą których możemy zarządzać różnymi opcjami. Początkowo jest to panel organizacji i lista osiągnięć, jednak z czasem pojawią się tam także dodatkowe opcje jak np. aplikacja banku. Poniżej opiszemy Wam dokładniej każdą z dostępnych mechanik organizacji. Panel organizacji Jest to miejsce, które zawiera większość z ważnych informacji o organizacji, jak statystyki czy ogłoszenia od liderów. Możemy tam zarządzać całą organizacją, nawiązać kontakt z jej członkami, czy zobaczyć jej statystyki. Tworzenie organizacji Aby stworzyć organizację musimy za pomocą komputera uzupełnić formularz pod zakładką "Stwórz organizację". Znajdziemy tam miejsce na same podstawowe dane na jej temat, resztę informacji uzupełniamy po jej utworzeniu. Najważniejszymi są jednak: tag i nazwa. Wartości te muszą być unikalne i system nie pozwoli stworzyć dwóch organizacji z takim samym tagiem. Tag jest widoczny przy nicku gracza, a także na liście graczy online. Zarządzanie członkami Po założeniu organizacji jest ona widoczna na liście w panelu. W zależności od tego jaki nadamy status dostępu gracze mogą dowolnie dołączać lub wysyłać podania. W przypadku podań podczas akceptacji gracza lider może od razu nadać mu odpowiednią rangę. Za pomocą listy członków można opuścić organizację lub w przypadku liderów modyfikować rangi graczy lub ich wyrzucać. Zarządzanie pojazdami organizacji Aby pojazd pojawił się w organizacji jego właściciel musi złożyć wniosek o jego udostępnienie. Stanie się on dostępny dla innych dopiero po zatwierdzeniu przez któregoś z liderów. Przy zatwierdzaniu pojazdu możemy ustalić od jakiej rangi w organizacji gracz będzie miał dostęp do określonego pojazdu. Pozwala to uporządkować dostęp do pojazdów, a przy okazji sprawić, że awansowanie w kolejnych szczeblach organizacji ma większy sens i poza wyższą rangą mamy dostęp do lepszych i droższych aut. Udostępnione i zatwierdzone pojazdy są widoczne na mapie w formie pomarańczowych blipów. Każdy członek organizacji widzi wszystkie pojazdy, jednak może nie mieć do nich dostępu w zależności od ustawionej rangi. Pojazdy organizacyjne widzimy także w przechowalni, znajdują się one na końcu listy pojazdów. Zarządzanie nieruchomościami Bo czym byłaby organizacja bez wspólnej bazy? Aby lokalizacja stała się dostępna dla członków organizacji musi być podobnie, jak w przypadku pojazdów zgłoszona, a następnie zatwierdzona przez lidera. Po tych czynnościach każdy widzi taką lokalizację jako dodatkowy spawn prywatny po zalogowaniu. Dotacje Z racji na limity slotów organizacja musi zdobywać kolejne poziomy, za które dostanie punkty rozwoju, które to z kolei można wydać na zwiększanie tych limitów. Jednak w jaki sposób organizacja ma zdobyć doświadczenie by zdobyć kolejny poziom? Tutaj jedynym rozwiązaniem są jej członkowie, którzy muszą oddać swoje własne doświadczenie. Ilość oddawanego doświadczenia jest już kwestią ustaleń wewnątrz organizacji, jedynym limitem jest blokada, nie pozwalająca oddać więcej niż to, co mamy aktualnie ponad nasz poziom! Dodatkowo każda organizacja posiada bank, który może zostać dofinansowany przez każdego jej członka. Zgromadzonymi pieniędzmi zarządza lider. Rozwój - punkty rozwoju Dzięki wyżej opisanym dotacjom nasza organizacja zdobywa kolejne poziomy, przy każdym nowym dostajemy punkty rozwoju, które możemy przeznaczyć na jej rozwój. Dostęp do tej funkcjonalności ma tylko lider, sam określa jakie limity zwiększa za zdobyte punkty. W przypadku limitów na ilość graczy i udostępnionych pojazdów 1 punkt rozwoju zawsze daje nam 1 dodatkowy slot. Jednak gdy chcemy zwiększyć ilość wspólnych nieruchomości musimy zapłacić za każdy dodatkowy aż 2 punkty rozwoju. Dodatkowo: Czat organizacji - każdy członek organizacji ma dostęp do wewnętrznego czatu pod komendą /o. Ogłoszenia organizacji - liderzy mają możliwość wyświetlania własnych ogłoszeń organizacji. Widzi je każdy jej członek, a znajdziemy je na stronie głównej podglądu organizacji. Dla czytelności możemy tam korzystać z formatowania HTML (niektóre tagi są usuwane). Logi organizacji - każda czynność związana z organizacją jest zapisywana i dostępna dla każdego jej członka. To w skrócie wszystko co możecie zrobić dzięki organizacjom, co o tym myślicie? Pozdrawiamy, Ekipa FiveLife.pl
  12. Z przyjemnością ogłaszamy konkurs, w którym do wygrania jest Impaler po tuningu! Wartość tego pojazdu to prawie 200 000$! Aby wziąć udział w konkursie wystarczą 2 proste kroki. 1. Polub nasz profil na Facebooku: https://www.facebook.com/FiveLifePL/ 2. Udostępnij post reklamowy: Facebook FiveLife z dopiskiem: I Love FiveLife #LoveFiveLife Konkurs trwa do 23.06.2019 23:59. Wyniki zostaną ogłoszone kilka dni po zakończeniu zbierania danych. Spośród wszystkich osób, które wykonały wszystkie kroki wylosujemy jedną, która otrzyma nagrodę. Pamiętaj aby udostępnienie na tablicy miało status publiczny, abyśmy byli w stanie zweryfikować czy post został udostępniony. Więcej o nagrodzie Pojazd Impaler ID 5556, 50k przebiegu, z najlepszym dostępnym silnikiem 7.4 V8. W pojeździe zamontowane są następujące części tuningowe: Felgi: Chromatic Z - Luksusowe (niedostępne w warsztacie tuningowym) Obniżenie zawieszenia - poziom 5 (Najlepsze gwintowane zawieszenie) Przyciemnienie szyb - poziom 3 (Szyby limuzynowe) Zderzak przód 2 (Zderzak lowridera) Zderzak tylny 4 (Stelaż do stójki) Wydech 4 (Podwójne chromowane wydechy) Spoiler zderzak. 1 (Plastikowy spoiler) Maska 5 (Odkryte trąbki wlotu) Spoiler 3 (Skrzydło Areodynamiczne) Tablica rejestracyjna LOVEFL Pojazd można obejrzeć na wysepce w Mirror Park. Zachęcamy wszystkich do udziału w konkursie i życzymy powodzenia!
  13. Witajcie, Przedstawiamy Wam mini aktualizację, która dotyczy na tę chwilę tylko rotacji pojazdów. Nowa rotacja pojazdów Dzisiejsza rotacja wprowadza do obiegu 22 zupełnie nowe modele pojazdów, przywraca 12 z poprzednich rotacji i wycofuje 23 auta, dostępne do tej pory w komisach i salonach. Również i tym razem nie zdradzimy Wam jakie pojazdy zostały wprowadzone, gdyż fajnie widzieć, jak społeczność się jednoczy i tworzy własnoręcznie listę aut, które dodaliśmy Dlatego zachęcamy Was do dzielenia się waszymi odkryciami w komentarzach! Wycofane motocykle: Bagger Hakuchou Manchez Wycofane pojazdy: XA-21 Coquette Alpha Ocelot F620 Infernus Manana Fagaloa Virgo Stratum Rhapsody Dukes Asterope Warrener Stallion Fusilade Zion Sultan RS Comet 9F Elegy RH8 RapidGT3 A już niedługo pojawią się pierwsze spoilery z kolejnej funkcjonalności, nad którą obecnie pracujemy. Zachęcamy do wyrażania swoich opinii na temat powyższych zmian i do zobaczenia na serwerze!
  14. Pistolet działa na zasadzie oddania strzału dopiero gdy przytrzymasz celownikiem na propie (trzymając klawisz strzelania) przez określony czas (aktualnie 1.5 sekundy). Przez całe te 1.5 sekundy musisz ten cel mieć utrzymany, gdy ktoś się "miota" i wyskoczy Ci z celownika to po powrocie na cel musisz znów namierzać go 1.5 sekundy zanim pistolet strzeli. Dodatkowo hitboxem strzelania jest przedmiot w który gracz się zmienił, a nie zarys postaci więc gdy ktoś jest małym przedmiotem musimy celować bezpośrednio w obiekt a nie gdzieś np. nad nim. Odliczanie jest, ale widzą je tylko szukający (możemy pokazać to także chowającym się), gdy pojawia Ci się okienko z wyborem przedmiotu masz 30 sekund, a jak zamknie się samo to oznacza, że jest już po czasie i wtedy odblokowuje się widok szukającym, stąd strzelanie "od razu". Wiemy o problemie, że czasami te odliczanie kończy się za wcześnie i postaramy się dziś/jutro zrobić poprawki. Co złego w zmienianiu się podczas rozgrywki? Taki jest tego zamysł i to jest w 100% świadoma opcja. Planujemy dodać nowe modyfikatory mające wpływ na rozgrywkę i jeśli uważacie, że brak możliwości zmiany się po pierwszym wyborze ma sens to nie ma problemu aby dodać także taką opcję wyboru przy tworzeniu lobby. Cały tryb będzie jeszcze rozwijany i chętnie poznamy Wasze propozycje, co mogłoby go poprawić
×
×
  • Create New...