Skocz do zawartości

Wykryto AdBlocka!
Prosimy o dodanie naszej strony do wyjątków Twojego programu blokującego reklamy.

Bannery na stronie nie są inwazyjne, a ich wyświetlanie pomaga nam utrzymać serwery.

Dziękujemy!

Herwi

Jak zagrać? Instalacja RAGE Multiplayer krok po kroku

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

Aby zagrać w RAGE Multiplayer należy spełniać poniższe wymagania:

 

Instalacja RAGE Multiplayer:

 

1. Pobierz RAGE Multiplayer

 

2. Po ukończeniu pobierania uruchamiamy pobrany plik.

 

3. Akceptujemy postanowienia licencyjne poprzez kliknięcie przycisku I agree

 

rage1.png

 

4. Wybieramy miejsce instalacji oraz klikamy przycisk Install

 

rage2.png

 

5. Klikamy Next

 

rage3.png

 

6. Klikamy Finish

 

rage4.png

 

7. Czekamy aż pobiorą się aktualizacje

 

rage5.png

 

8. Po uruchomieniu się launcher'a przechodzimy do zakładki Settings

 

rage7.png

 

9. W polu Gamepath wskazujemy lokalizację folderu z GTA V, a w polu Username wpisujemy swój nick.

 

rage8.png

 

10. Przechodzimy do zakładki Direct connect, wpisujemy adres IP serwera (podany pod ilością graczy online na forum) i klikamy Connect.

 

rage10.png

  • Like 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nadal mam problem, mam wszystko co trzeba do instalacji... Tutaj daje link do problemu : https://imgur.com/a/22yLBhO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podlinkujemy botowi komendę .instalacja ? XD 

Jakby to powiedział DragonuS: dla leniwych XD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widze ze ktos tu ma problem z tworzeniem "normalnych" zdan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale zrozum ze ja nawet nie moge zainstalowac tego gowna... Nie mam zasobow rage mp... niby sie instaluje ale gdy wchodze w folder gdzie powinno sie to pobrac to tego nie ma. Mam czyste GTA i mam pobrane wszystkie rzeczy ktore sa potrzebne by dzialalo rage mp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widze ze ktos tu ma problem z tworzeniem "normalnych" zdan

 

Jeśli masz wszystko zainstalowane (te rozszerzenia windowsa itd.) To upewnij się, że masz czyste GTA oraz, że podajesz poprawną lokalizację gry. Najlepiej jeszcze sprawdź spójność plików GTA

 

EDIT: Przeczytaj dokładnie cały post i spróbuj tych kroków: https://lsvrp.pl/topic/2599-problem-z-instalacj%C4%85-rage/?page=2

 

Wszystko super, ale ten plik ktory niby ma pomoc w naprawie jest usuniety ze strony.. i nie ma jak go pobrac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra juz dziala, na discordzie rage mp znali rozwiazanie na moj problem, ale dzieki za checi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po nowym zainstalowaniu RageMP nie chce mi się odpalić pisze select Rage Multiplayer Instalation path mimo tego ze mam zainstalowane. Pomoże ktos?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siema, taki problem mam, zainstalowane wszystko, okazuje się ze po zainstalowaniu RAGE mam plik uinstal a gdy chcę kilknąć w ikonę uruchamiającą wyskakuje że takiego pliku nie ma 

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siema, taki problem mam, zainstalowane wszystko, okazuje się ze po zainstalowaniu RAGE mam plik uinstal a gdy chcę kilknąć w ikonę uruchamiającą wyskakuje że takiego pliku nie ma 

Pozdro

 

Prawdopodobnie antywirus usuwa plik ragemp_v.exe. Spróbuj wyłączyć antywirusa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siema, taki problem mam, zainstalowane wszystko, okazuje się ze po zainstalowaniu RAGE mam plik uinstal a gdy chcę kilknąć w ikonę uruchamiającą wyskakuje że takiego pliku nie ma 

Pozdro

 

Prawdopodobnie antywirus usuwa plik ragemp_v.exe. Spróbuj wyłączyć antywirusa.

 

Nadal to samo, w folderze gdzie instaluje mam tylko uninstal, a RAGE nie działa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. jestem nowy i mam problem. A mianowicie zrobiłem postać i nie wiem co dalej robić. Ktoś wie? Jaką pracę na początek najlepiej wybrać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×