Skocz do zawartości

mehow ukarany przez Proklin

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Nick: mehow

Nick osoby nakładającej kare: Proklin

Powód nałożenia kary: Używanie wspomagaczy

Krótki opis sytuacji

Z racji, że sprawa jest dosyć poważna pozwolę sobie na szczegółowy opis sytuacji. Zacznijmy od tego że studiuję informatykę i jednym moich zainteresowań jest programowanie. Nie jestem jakimś mistrzem, ale za to mam pojęcie, jak złożyć do kupy fragmenty kodu, napisać coś w miarę skomplikowanego, aby w miarę spójnie działało. Ostatnimi czasy sporo naczytałem się o rozpoznawaniu tekstu na zdjęciach przy pomocy algorytmów sztucznej inteligencji. Pomyślałem, że może zaimplementuję ten algorytm do jakiegoś prostego programiku, ale nie lubię robić rzeczy niepotrzebnych. Niestety natura ludzka, która lubi sobie upraszczać dużo rzeczy (szczególnie tych monotonnych) podpowiedziała mi, aby zrobić coś takiego na rybki. Wiedziałem że jest to nielegalne, ale od początku planowałem zrobić to tylko w celach eksperymentalnych. Nie miałem zamiaru upraszczać sobie gry w żaden sposób. Kiedy wszedłem na ten serwer wiedziałem że wiążę się to z masą czasu jaką trzeba poświęcić żeby coś osiągnąć i dlatego właśnie go wybrałem. Błąd popełniłem tylko i wyłącznie przez moją ciekawość i naiwność, że jestem na tyle dobry aby ten eksperyment nie został wykryty. Jeśli administracja sobie zażyczy, mogę udostępnić cały projekt w celach zapobiegawczych. Nie udostępniłem go nikomu, nie miałem też takiego zamiaru.
Bot włączony był tylko i wyłącznie podczas jego tworzenia, po zakończeniu procesu implementacji nie włączyłem go ani razu. Przy jego użyciu zarobiłem około 450 dolarów przy łowisku Mirror Park.

Dowody: Nie mam dowodu, przyznaję się do winy.