Skocz do zawartości

MiLeRs ukarany przez PJOTER2003

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Nick: MiLeRs

Nick osoby nakładającej kare: PJOTER2003

Powód nałożenia kary: Handel poza serwerem

Krótki opis sytuacji: Powód wyżej. 

Dowody: brak

Coś od siebie: Minęło już sporo czasu od mojej ostatniej apelacji złożonej w marcu, dlatego postanowiłem ponownie zwrócić się z prośbą o rozpatrzenie mojego odwołania. Od mojej blokady minęły już ponad dwa lata i przez ten okres wiele się u mnie zmieniło. Mam już 20 lat, obecnie studiuję już na 2 roku i pracuję. Dojrzałem i inaczej patrzę na swoje dawne zachowania. Nadal pamiętam wszystkie dobre chwile spędzone na serwerze, a ten sentyment i nostalgia nie zniknęły. Z perspektywy czasu w pełni rozumiem, że moje zachowanie wobec administracji było niewłaściwe. Była to zwykła głupota i brak rozsądku, za które do dziś szczerze żałuję. Gdybym mógł cofnąć czas, postąpiłbym inaczej. Chciałbym wrócić do społeczności, która dała mi wiele świetnych wspomnień. Wiem, że nie wszyscy mnie lubili i mogłem narobić sobie wrogów, ale za wszystko, co złego zrobiłem, jeszcze raz przepraszam. Jeśli administracja zdecyduje się na danie mi drugiej szansy, obiecuję, że jej nie zmarnuję. Jeśli jednak decyzja pozostanie niekorzystna, w pełni zrozumiem i uszanuję wybór administracji.

• Like 1
  • Jestem za 2
  • Administrator
Napisano

Możemy dać Ci drugą szansę jedynie po spełnieniu poniższych warunków:

• wipe konta (pozostaje tylko FLC)
  • status OSZUST na 3 miesiące - oznaczenie pod nickiem i na liście graczy
  • blokada handlu na 3 miesiące
  • prace społeczne 30k na pizzaboy'u przez 3 miesiące

System prac społecznych wymusza zarobienie ustalonej kwoty za pomocą wskazanej pracy w określonym czasie. Zarobione fundusze nie trafiają do Ciebie, tylko otrzymują je losowi gracze będący aktualnie online. Jeśli nie zdążysz w tym czasie wykonać zadania, na Twoje konto automatycznie zostanie nałożony ban permanentny (bez możliwości apelacji).