PopoClap Napisano 21 Października 2023 Napisano 21 Października 2023 Nick: PopoClap Nick osoby nakładającej kare: Proklin Powód nałożenia kary: Obraza administracji ( Nie pamietam zbyt dobrze bylo to z 2 lata temu ) Krótki opis sytuacji: Witam , dostalem bana permamentnego w 2020 badz 2021 juz nie pamietam , obrazilem wtedy administracje , przyznaje sie bylo to glupie , bylem niedorozwinietym jeszcze w pelni nastolatkiem , ktory pod wplywem emocji wybuchal . Chcialem wtedy skonczyc kariere z tym serwerem przez co wpadlem na glupi pomysl trollowania na chacie ;/\ Dowody: brak , bylo to 2 lata temu , nie wiem w jakiej formie mialy by być Coś od siebie: Jestem obecnie studentem (juz dojrzalszy) , przez co mam wiecej czasu na granie a co za tym idzie stesknilem sie za dawnym graniem na tym serwerze , moj kolega wrocil po takiej samej przerwie jak ja , poniewaz skonczyl grac wraz z moim banem ;/ Pisze ta apelacje w sprawie rozpatrzenia ewentualnego unbana na moje konto , z wielka checia bym zaczal grac od nowa oraz zapraszal znajomych Dobrze wspominam ten serwer i swietny czas ktory na nim spedzilem , wiele smiechu ale i zabawy oraz grindowania haha Bardzo bym chcial aby odblokowano mi dostep do serwera i bylo by mi bardzo milo!!! !!! Z pozdrowieniami PopoClap !! 2
Administrator Beezy Napisano 31 Października 2023 Administrator Napisano 31 Października 2023 Możemy dać Ci drugą szansę jednak musisz spełnić nasze warunki: - prace społeczne***: 20k przez miesiąc na konwojencie ***System prac społecznych wymusza zarobienie ustalonej kwoty za pomocą wskazanej pracy w określonym czasie. Zarobione fundusze nie trafiają do Ciebie, tylko otrzymują je losowi gracze będący aktualnie online. Jeśli nie zdążysz w tym czasie wykonać zadania, na Twoje konto automatycznie zostanie nałożony ban permanentny (bez możliwości apelacji). Jeśli akceptujesz warunki odpowiedz w tym temacie.