Skocz do zawartości

Wykryto AdBlocka!
Prosimy o dodanie naszej strony do wyjątków Twojego programu blokującego reklamy.

Bannery na stronie nie są inwazyjne, a ich wyświetlanie pomaga nam utrzymać serwery.

Dziękujemy!

NixxoN

Jak wygląda sytuacja z tuningiem mechanicznym?

Rekomendowane odpowiedzi

Jak wiadomo, żaden pojazd nie ma sztywnego v-max'u. Nie możemy zrobić klarownej tabeli, w której będzie v-max każdego z dostępnych pojazdów. Można zrobić v-max w przybliżeniu. 

 

Mamy do wyboru : Ulepszenie silnika, ulepszenie skrzyni biegów, ulepszenie hamulców oraz turbosprężarkę. 

Każda z wymienionych (poza turbosprężarką) ma kilka poziomów mocy (1,2,3,4). 

Niestety, koszty inwestycji w wyżej wymieniony tuning mechaniczny jest dość spory, a w większości przypadków nic nie daje. 

Na przykład, pojazd marki Penumbra. Brak różnicy z modyfikacją ulepszenia silnika. Pojazd przyśpiesza, osiąga taki sam v-max. 

 

Gdy będzie dostępna możliwość ustawienia "handlingu", będziemy musieli ustalić co dana część nam daje.

 

Ulepszenie silnika poz. 1 - +10 KM 

Ulepszenie silnika poz. 2 - +20 KM

 

Ulepszenie silnika poz. 3 - +30 KM

Ulepszenie silnika poz. 4 - +40 KM

 

Ulepszenie skrzyni biegów poz. 1 (nie wiem na jakiej zasadzie miałoby to działać)

Ulepszenie skrzyni biegów poz. 2 (nie wiem na jakiej zasadzie miałoby to działać)

Ulepszenie skrzyni biegów poz. 3 (nie wiem na jakiej zasadzie miałoby to działać)

Ulepszenie skrzyni biegów poz. 4 (nie wiem na jakiej zasadzie miałoby to działać)

 

Turbosprężarka - +50 KM

 

Hamulce poz. 1 - +10% mocy hamowania 

Hamulce poz. 2 - +20% mocy hamowania 

Hamulce poz. 3 - +30% mocy hamowania 

Hamulce poz. 4 - +40% mocy hamowania 

 

 

Napiszcie w komentarzu, +/- V-MAX pojazdów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, część tuningu mechanicznego nie działa... Przydałoby się info co na chwilę obecną działa , a co nie. Metodą prób i błędów nikt z nas tego nie będzie testował na głównym serwerze, bo to trochę kosztuje :)

Mam dziś sporo czasu , mogę na devie sprawdzać wszystkie ulepszenia po kolei .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak już, turbo sprężarka będzie dawała nam więcej momentu silnika niż mocy silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bodhi 2.7  (+/- 155)

Emperor 2.5 (+/- 135)

Emperor 2.4 (+/- 135)

Ingot 1.8 T (+/- 140)

Regina 2.4  (+/- 130)

Penumbra 2.0 (+/- 165)

Stalion 3.9 (+/- 165)

Buccaner 3.6 T (+/- 175)

Stainer 2.8 (+/- 160)


Jak już, turbo sprężarka będzie dawała nam więcej momentu silnika niż mocy silnika.

 

Jak chcesz ustawić moment obrotowy? Wątpię aby taka funkcja była dostępna, to jest GTA, nie Asseto Corsa czy ETS 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak już, turbo sprężarka będzie dawała nam więcej momentu silnika niż mocy silnika.

 

Jak chcesz ustawić moment obrotowy? Wątpię aby taka funkcja była dostępna, to jest GTA, nie Asseto Corsa czy ETS 2

 

Przecież w Online jest przyspieszenie i prędkość, wiec na pewno da się to modyfikować.

 yZp4xkY.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak już, turbo sprężarka będzie dawała nam więcej momentu silnika niż mocy silnika.

 

Jak chcesz ustawić moment obrotowy? Wątpię aby taka funkcja była dostępna, to jest GTA, nie Asseto Corsa czy ETS 2

 

Przecież w Online jest przyspieszenie i prędkość, wiec na pewno da się to modyfikować.

 yZp4xkY.png

 

Turbosprężarka nie za zadanie zwiększyć momentu obrotowego, ma za zadanie zwiększyć dawkę powietrza w silniku, dzięki czemu będzie mógł spalić więcej mieszanki - przekłada się na lepsze osiągi.

 

Audi Q7 V12 6.0 o momencie obrotowym 1000 NM nie ma jakichś super osiągów jeżeli chodzi o przyśpieszenie i v-max.

 

Skupmy się na v-maxie i przyśpieszeniu, wyższą szkołę jazdy zostawmy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o skrzynie biegów ,jeśli się da (bedzie dało) skrócić czas wrzucania biegu bo niektóre samochody robią to wolno. Jeśli tak sie nie będzie dało no to poprostu przyspieszenie. Jeśli chodzi o silnik to fajnie by było jakby dawał do prędkości maksymalnej a turbo i skrzynia właśnie przyspieszenie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zacznijmy od tego, że turbosprężarka daje nam lepszy dół,  daje nam większą ilość powietrza do cylindra a co za tym idzie i dawkę paliwa. Im większe sprężanie tym więcej mocy nam daje.. A jak by nie patrzeć to jeździ się momentem obrotowym a nie mocą. Turbina powinna nam dawać przyśpieszenie a nie koniecznie v-max.. oczywoscie daje nam większy v-max ale zróbmy to tak żeby każdy mógł sobie dostosować turbinę pod swoje oczekiwania. Jeden będzie chciał turbo dać pod 1/4, drugi do driftu a trzeci do miejskiej jazdy i każda z tych turbin będzie różniła się specyfikacjami!

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Albo możliwość ustawiania Turbiny na tune.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Więc właśnie. Każdy ma inne preferencje korzystania z mechanicznych ulepszeń.

Dlatego powinniśmy móc we własnym zakresie to dostosować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawda, dlatego albo np.

Turbo lvl 1

Turbo lvl 2

Turbo lvl 3

Turbo lvl 4- 150k$ (Turbo które nawet by się wsadziło do tornado leciało by szybciej od np. seryjnego sultana)

Albo dostosowywanie wg siebie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×