Jump to content

Wykryto AdBlocka!
Prosimy o dodanie naszej strony do wyjątków Twojego programu blokującego reklamy.

Bannery na stronie nie są inwazyjne, a ich wyświetlanie pomaga nam utrzymać serwery.

Dziękujemy!

Zabawa w chowanego czyli Prop Hunt w wydaniu FiveLife


Proklin
 Share

Recommended Posts

  • Developer/owner

Witajcie!

Szukacie odskoczni od pracy na serwerze? Jeśli tak, to ten update jest skierowany właśnie do Was! Jesteście ciekawi dlaczego?

Zapraszamy do lektury :)

 

prophunt.png

 

W dniu dzisiejszym na serwer dodana została nowa aplikacja na telefon, którą można kupić w FLStore za jedyne 1000$.

Po zakupie aplikacji uzyskujemy dostęp do panelu, za pomocą którego możemy dołączyć do trwającej rozgrywki lub założyć własną.

Założyciel lobby może dowolnie modyfikować parametry rozgrywki, takie jak czas trwania, czy chociażby ilość rund. W przyszłości jeśli zabawa się przyjmie, będziemy poszerzać ją o dodatkowe funkcje.

 

nowe_lobby.png


Zbiórka

Gdy jesteśmy już zapisani do jakiejś zabawy, naszym następnym zadaniem jest stawienie się w miejscu zbiórki. Gdy wszyscy uczestnicy zbiorą się we wskazanym miejscu założyciel może rozpocząć grę. System automatycznie podzieli graczy na dwie, równe grupy i przeniesie wszystkich do innego wymiaru, aby zabawa odbywała się bez zakłóceń.

lobby.png

 

Chowający

Drużyna chowająca się otrzymuje dostęp do panelu wyboru przedmiotów (Propów), w które może się dowolnie zmieniać. Ważne jest aby dobrać odpowiedni obiekt do miejsca w którym toczy się aktualnie zabawa, aby jak najlepiej wtopić się w otoczenie.

listapropow.png

 

Szukający

Drużyna szukająca z kolei przez 30 sekund po rozpoczęciu rundy ma czarny ekran, jest to czas w którym drużyna przeciwna może niezauważenie zająć pozycje. Gdy obraz wróci do normy poszukiwacze otrzymują broń, którą muszą zastrzelić graczy ukrywających się pod przykrywką zwykłych przedmiotów.

propy.png

 

Rozstrzygnięcie rundy

Gdy szukający znajdą wszystkich przeciwników zdobywają punkt, a gdy do końca czasu rundy pozostanie choć jeden ukryty gracz punkt trafia na konto drużyny chowającej.

Po zakończeniu rundy system automatycznie zamienia drużyny miejscami i gra zaczyna się na nowo. Akcja powtarza się aż do rozegrania wszystkich ustawionych przez lidera grupy rund.

wyniki.png

Obszar rozgrywki

Aby runda nie przeciągała się zbyt długo w pewnym momencie każdej z rund obszar rozgrywki zacznie się automatycznie zmniejszać, a gracze, którzy znajdą się poza nim zostaną automatycznie wykluczeni z gry. Warto więc pilnować, czy “magiczna bariera” nie jest tuż za naszymi plecami :)

 

Strefa oczekiwania

Gdy zostaniesz znaleziony lub wyjdziesz poza obszar rozgrywki system automatycznie przeniesie Cię do strefy oczekiwania, która znajduję się na lotniskowcu z daleka od zabawy. Każdy z obecnych tam graczy dostaje monster trucka i może dowolnie bawić się w derby z innymi oczekującymi.

oczekujacy.png


 

Co myślicie o takim dodatku na serwerze? Zachęcamy do komentowania i oceniania nowego trybu.

  • Like 9
  • Dzban 1
Link to comment
Share on other sites

Jak dla mnie brakuje tutaj swego rodzaju gratyfikacji na nolifów chowanego, co bd grać 10 rund dziennie, jakiś mały expik lub Boxy Prop Hunt były by czymś miłym. Zwłaszcza, że aplikacje trzeba kupić, za cenę 2 razy większą niż niezbędna aplikacja typu Veh panel.

 

Ludzie lubią sobie przeliczać na godziny spędzone na czymś. I po zagraniu tych 20 gierek, nie mówię że nie będą się dobrze bawić, ale mogą poczuć coś w stylu "No w tym czasie jak bym polatał na holo to by mi wpadło dużo kaski, za ten czas na chowanym." I nie zrozumcie mnie źle, nie chcę zrobić z tego mechaniki do trzepania kasy i expa, aczkolwiek fajnie jak chociaż minimalnie gracz byłby nagradzany za aktywności które wykonuje. Czy to przez 20xp za ukończoną rundę, 40xp za wygraną. Lub jakieś maski PropHunt, żeby inni widzieli, że spędzili trochę czasu na tym chowanym. Proszę przemyślcie tą kwestię. Dziękuję.

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Ogólnie tryb zapowiadał sie ciekawie zanim zapłacilem.Potem to już dramat.Pistolet nie działa jak powinien.Nie ma jakiegoś sensownego odliczania.Można od razu pod respie strzelać,można się zmieniać podczas rozgrywki.Taka jest moja i tylko moja opinia.Pomysł fajny wykonanie 1/10.Ale sie chociaż staraliście

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Developer/owner
51 minut temu, Cordell napisał:

Ogólnie tryb zapowiadał sie ciekawie zanim zapłacilem.Potem to już dramat.Pistolet nie działa jak powinien.Nie ma jakiegoś sensownego odliczania.Można od razu pod respie strzelać,można się zmieniać podczas rozgrywki.Taka jest moja i tylko moja opinia.Pomysł fajny wykonanie 1/10.Ale sie chociaż staraliście

Pistolet działa na zasadzie oddania strzału dopiero gdy przytrzymasz celownikiem na propie (trzymając klawisz strzelania) przez określony czas (aktualnie 1.5 sekundy). Przez całe te 1.5 sekundy musisz ten cel mieć utrzymany, gdy ktoś się "miota" i wyskoczy Ci z celownika to po powrocie na cel musisz znów namierzać go 1.5 sekundy zanim pistolet strzeli.
Dodatkowo hitboxem strzelania jest przedmiot w który gracz się zmienił, a nie zarys postaci więc gdy ktoś jest małym przedmiotem musimy celować bezpośrednio w obiekt a nie gdzieś np. nad nim.

Odliczanie jest, ale widzą je tylko szukający (możemy pokazać to także chowającym się), gdy pojawia Ci się okienko z wyborem przedmiotu masz 30 sekund, a jak zamknie się samo to oznacza, że jest już po czasie i wtedy odblokowuje się widok szukającym, stąd strzelanie "od razu". Wiemy o problemie, że czasami te odliczanie kończy się za wcześnie i postaramy się dziś/jutro zrobić poprawki.

Co złego w zmienianiu się podczas rozgrywki? Taki jest tego zamysł i to jest w 100% świadoma opcja.

Planujemy dodać nowe modyfikatory mające wpływ na rozgrywkę i jeśli uważacie, że brak możliwości zmiany się po pierwszym wyborze ma sens to nie ma problemu aby dodać także taką opcję wyboru przy tworzeniu lobby.

Cały tryb będzie jeszcze rozwijany i chętnie poznamy Wasze propozycje, co mogłoby go poprawić :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • RacheT locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...